Thursday 13 February 2020

BBM3410Satu2020 : Tentang Diri

Bismillah dan Assalamualaikum.
Bonjour !


Nama diberi Nur Syafiqah Atikah Binti Mohd Ishak dan alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ini sehingga sekarag,  22 tahun. Saya berasal dari Negeri Sembilan dan dilahirkan di Kuala Pilah. Alhamdulillah kedua-dua ibu bapa saya masih sihat dan masih kuat bekerja. Saya mempunyai seorang adik perempuan sahaja, nama panggilannya Syasya. Selepas SPM, saya melanjutkan pelajaran ke tingkatan 6 dalam bidang kemanusiaan dan  kini saya melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia dalam bidang Sastera Bahasa dan Lingusitik Melayu. Sekarang dah berada di tahun dua pengajian. InsyaAllah dalam satu tahun setengah lagi saya menamatkan pengajian.


No comments:

Post a Comment